piątek, 17 stycznia 2014

1/3 celu w 3 dni, dodatkowe formaty e-booka

Witajcie!

Po trzech dniach od ogłoszenia przedsprzedaży uzbierałem już niemal 1/3 wymaganej kwoty. Jesteście wielcy! Chciałem się jakoś odwdzięczyć za tak duże zainteresowanie i zbadałem możliwość opublikowania podręcznika, obok PDF, także w innych formatach elektronicznych.

Rezultaty konwersji źródłowego materiału na formaty .azw oraz .epub są więcej niż zachęcające. Hyperlinki działają, tekst wygląda porządnie. Nie będę jedynie zamieszczał w tych wersjach ilustracji, przecież po to umieszczamy podręcznik na czytniku, aby się wyświetlał szybko, prawda?

Dlatego mogę spokojnie ogłosić, że każda nagroda, zawierająca plik PDF zostanie rozszerzona o wersje AZW (Kindle) i EPUB (wszystkie pozostałe, liczące się na rynku czytniki e-booków). Niech znikną wszelkie bariery między fanami a podręcznikiem Diademu!

4 komentarze:

Enc pisze...

Żądamy mobi ;)

Zuhar pisze...

@Enc
Żądamy nauczenia się korzystania z Calibre ;)

Mruf pisze...

A ja nie żądam, czekam niecierpliwie na koniec zbiórki.

Andre pisze...

Generowany przeze mnie AZW jest kompatybilny z MOBI, to w gruncie rzeczy ten sam format, różni się rozszerzeniem pliku. Sprawdziłem, czytniki Kindle radzą sobie z nim bez problemu.

Prześlij komentarz

Napisz, co myślisz. Każda uwaga jest pomocna! Napisany komentarz pojawia się z opóźnieniem, ale bez obaw - jeśli piszesz kulturalnie i na temat, nie zniknie.