czwartek, 7 listopada 2013

Przedfalkonowa aktualizacja podręcznika

Osoby mający dostęp do testowych materiałów Diademu, mogą pobrać ponownie Podręcznik Główny. Oto lista zmian w porównaniu do poprzedniej wersji:

  • Dodałem sekcję religii w rozdziale o świecie, wraz z opisanymi pięcioma najpopularniejszymi religiami
  • Historia świata została uzupełniona o szereg wydarzeń w ostatnim wieku
  • Cena pocisków i niektórych substancji została zmniejszona
  • Dodałem nową broń strzelecką - Dmuchawkę, wraz z pociskami do niej
  • Dodałem kilka nowych leków i trucizn
  • Dodałem kilku przykładowych przeciwników oraz uzupełniłem opisy wszystkich istot w bestiariuszu
  • Naniosłem poprawki błędów, odkrytych od czasu opublikowania ostatniej wersji
     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz, co myślisz. Każda uwaga jest pomocna! Napisany komentarz pojawia się z opóźnieniem, ale bez obaw - jeśli piszesz kulturalnie i na temat, nie zniknie.