wtorek, 11 lutego 2014

Sesje na zjAvie 2014

W najbliższy weekend zapraszamy wszystkich chętnych na sesje Diademu, które będziemy prowadzić w czasie zjazdu fanów gier i fantastyki zjAva 2014. Poniżej prezentujemy szczegółowy opis wszystkich naszych sesji.

Sobota godz. 11:00

MG: Anna „Asirra” Pisarek
Tytuł sesji: Tajemna wieża arcymaga
Czas sesji: Minimum 6 godz.
Liczba graczy: 4 – 6
Ograniczenia wiekowe: 16+
Opis sesji: Do waszej karczmy przybył wysoki, brodaty, owinięty w czarny płaszcz z kapturem. Przez chwilę się wahał, wodząc wzrokiem po sali, po czym podszedł do drewnianego słupa, podtrzymującego strop przy drzwiach i szybko przybił do niego sztywną kartę pergaminu oznakowaną czerwoną pieczęcią w rogu, po czym wyszedł. Zaciekawieni podeszliście po chwili bliżej, by przyjrzeć się ogłoszeniu:
Poszukiwani śmiałkowie, którzy znają się na „rozwiązywaniu problemów”. Wysoka nagroda, wyposażenie w cenie. Zaleca się zachowanie dyskrecji.
Wójt Evrent, Darius Ibar
Dodatkowe informacje: Nie jest wymagana znajomość mechaniki.

Sobota godz. 17:00

MG: Andrzej ‚Andre’ Rylski
Tytuł sesji: Kopalnie pana Estebana
Czas sesji: 5 godz.
Liczba graczy: 3 – 5
Ograniczenia wiekowe: 12+
Opis sesji: Jesteście młodymi poszukiwaczami przygód. Niewielka osada górnicza Rhudd otwiera nową kopalnię, co stwarza ciekawe okazje do znalezienia pracy, nie tylko dla górników. Zwabieni tymi wieściami, przybywacie do Rhudd i obiecujecie pomóc właścicielowi kopalni w rozwiązaniu pewnego problemu, z właściwą sobie dyskrecją i skutecznością. Sesja może się wiązać z eksploracją dziczy i/lub podziemi, postacie nastawione na walkę i wspomaganie drużyny będą bardzo mile widziane.
Dodatkowe informacje: Znajomość świata ani zasad systemu Diadem nie jest wymagana.
Osoby nie znające wcale RPG są także bardzo mile widziane na tej sesji :)

Sobota godz. 22:00

MG: Andrzej ‚Andre’ Rylski
Tytuł sesji: W zimnym lochu
Czas sesji: 3 – 4 godz.
Liczba graczy: 1 – 8
Ograniczenia wiekowe: 16+
Opis: Smród jest trudny do zniesienia. Wilgotny, oblepiający wszystko duszącym wyziewem. Ból. Dotkliwy ból w potylicy. Ciało zmarznięte, zdrętwiałe, przyczepione kajdanami do ściany. Nie pamiętasz, jak długo tu wisisz. Pamiętasz podróż, jazdę dyliżansem. Potem trzask, wstrząs… i ciemność. Znajdujesz się w jakimś lochu! Musisz się stąd wydostać! Jesteś wszak bohaterem…
W tej nietypowej sesji Diademu przekonamy się, jak bohaterowie radzą sobie w ekstremalnych sytuacjach. Pozbawieni ekwipunku i podstawowych informacji, muszą przetrwać wbrew wszystkiemu!
Dodatkowe informacje: UWAGA: Na sesji może pojawić się atmosfera zastraszenia, ciemność, limitowane informacje o otoczeniu i silne bodźce dźwiękowo-wzrokowe. Osoby ceniące swoją „przestrzeń osobistą” i nie lubiące się bać mogą nie czuć się na tej sesji komfortowo.

Niedziela godz. 10:00

MG: Anna „Asirra” Pisarek
Tytuł sesji: Mroczne cienie Zielonej Gęstwy
Czas sesji: ok 5 godz.
Liczba graczy: 4 – 6
Ograniczenia wiekowe: 16+
Opis: Wydostaliście się z wieży arcymaga ale to nie koniec waszych przygód. Niedaleko Evrent potwory powstałe za czasów działania starych zaklęć nadal panoszą się po okolicy. Mieszkańcy są przerażeni, błagają o pomoc. Odszukajcie je i dokończcie swe dzieło!
Dodatkowe informacje: Sesja jest kontynuacją Tajemnej wieży arcymaga ale znajomość wcześniejszych zdarzeń nie jest wymagana.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz, co myślisz. Każda uwaga jest pomocna! Napisany komentarz pojawia się z opóźnieniem, ale bez obaw - jeśli piszesz kulturalnie i na temat, nie zniknie.