Dramatyczne wydarzenia pod niewybudowaną świątynią Najjaśniejszego Słońca osiągnęły na ostatniej sesji swoje apogeum. Ponadto podsumowuję dziś także najważniejsze osiągnięcia w procesie produkcji podręcznika głównego Diademu.
Tymczasem podręcznik Diademu nabiera już finalnych kształtów.
- Dodane zostały odnośniki do poszczególnych rozdziałów i wielu istotnych sekcji tekstu - w wielu miejscach pojawiły się ramki z sugestią zajrzenia do pokrewnego zagadnienia (z nr strony i łączem do odpowiedniej sekcji w podręczniku)
- Drobnym zmianom uległy zdolności rasowe (pojawiło się górne ograniczenie Budowy - k12 - dla Elfów, ograniczenie Budowy dla Niziołków spadło do k8, ale zlikwidowane zostały limity Budowy dla tych ras przy wybraniu rasowych gratisów
- Doprecyzowałem trudność oparcia się czarom rzucanym przez przedmioty magiczne
- Uzupełniłem opis czaru Umagicznienie przedmiotu, z możliwością tworzenia przedmiotów, których zaklęcia są trudniejsze do odparcia
W najbliższym czasie podręcznik zostanie także uzupełniony o:
- Opis substancji (m. in. trujących oraz leczniczych), oferujący szeroką gamę dodatkowych efektów uzyskiwanych bez uciekania się do magii, wraz z systemem ich odnajdowania i sporządzania oraz dostępnością do zakupienia
- Opis najważniejszych religii i wyznań świata Diademu
- Dodatkowe przedmioty magiczne obdarzone niezwykłymi mocami
- Obszerny rozdział dla Mistrzów Gry, przybliżający wiele zagadnień i pomysłów związanych z przygotowaniem i prowadzeniem sesji.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Napisz, co myślisz. Każda uwaga jest pomocna! Napisany komentarz pojawia się z opóźnieniem, ale bez obaw - jeśli piszesz kulturalnie i na temat, nie zniknie.