Michna - człowiek-wędrowna handlarka
"Ja tu tylko sprzątam, panie oficerze… A widzieliście tamtego dziadka? Handluje podejrzanym zielskiem. Pewnikiem należy do jakiejś szajki."
Pierwsza z przykładowych, początkujących postaci do gry fabularnej Diadem
"Ja tu tylko sprzątam, panie oficerze… A widzieliście tamtego dziadka? Handluje podejrzanym zielskiem. Pewnikiem należy do jakiejś szajki."
Pierwsza z przykładowych, początkujących postaci do gry fabularnej Diadem
Najmłodsza córka w chłopskiej rodzinie z Dominium Najjaśniejszego Słońca nie ma lekko. Jesteś ciekawa innych istot, tylko smoki darzysz lękiem i niechęcią - pamiętasz dobrze, jak traktowały twoich bliskich. Wyruszyłaś wcześnie w świat na statku kupieckim wraz ze starszym przyjacielem i w ciągu paru zaledwie miesięcy przemierzyłaś wiele krain, poznając poszczególne narody i ich zwyczaje. Niedawno skończyłaś 17 lat. Gdy pytają o twoje zajęcie, odpowiadasz, że trudnisz się handlem - w rzeczywistości odnajdujesz ciekawe, porzucone przed laty przedmioty i sprzedajesz je zainteresowanym osobom. Znasz aktualne ceny większości popularnych towarów, dzięki czemu wiesz, co gdzie opłaca się kupować i sprzedawać. Czasem handlujesz też informacją. Jesteś wyjątkowo wygadana, potrafisz przekonywać i targować, blefować a, kiedy trzeba, uśmiechać się słodko i słuchać. W razie kłopotów sięgasz po wysłużoną kuszę. Ostatnich kilka jarmarków zakończyło się fiaskiem - nie zdobyłaś nic godnego uwagi, tymczasem zgromadzone skromne oszczędności stopniały. Dlatego z nadzieją przywitałaś informację o planach otwarcia nowej kopalni w księstwie Thrazan. Planujesz zarobić na naiwniakach, którzy przybędą w te okolice, poza tym kto wie, co za ciekawe rzeczy mogą znaleźć pod ziemią górnicy.
Budowa k4, Sprawność k6, Walka k6, Strzelanie k6,
Bystrość k10, Mądrość k8, Wola k4, Charyzma k6
Zdrowie 16, Energia 8, Moc 6
Obrażenia wręcz k6+k4 (drąg)
Obrażenia dystansowe k6+k10 (lekka kusza, trudność trafienia +1 za każde 22m)
Zdolności: • Złotousta, • Obyta, • Ekspert (handel)
Języki (wyłącznie mowa): Rzeczna Mowa, Sollister, thrazański, Dracoster, ytreński
Ekwipunek: drąg, lekka kusza, 10 bełtów, wóz zaprzężony w osiołka, kilka worków, 15m liny, suszone jedzenie i woda w bukłaku (zapas dla 1 osoby na 2 dni), pasza na 2 dni dla osiołka, łatwy do zhandlowania towar (lekarstwa, kilka ubrań roboczych) warty w sumie 6 sztuk srebra
2 komentarze:
Hm. Michna chyba nie będzie mogła używać kuszy, gdyż nie ma wystarczającej kostki budowy.
Może używać, jeśli ma ją na czym oprzeć i jeśli sojusznik pomoże jej z ładowaniem :)
Prześlij komentarz
Napisz, co myślisz. Każda uwaga jest pomocna! Napisany komentarz pojawia się z opóźnieniem, ale bez obaw - jeśli piszesz kulturalnie i na temat, nie zniknie.