Mają nad nami znaczną przewagę. W dodatku, to wyjątkowo agresywne plemię koboldów, nie obawiają się ognia, lecz za to nie cierpią głośnych, piskliwych dźwięków. Zadmijcie w dudy, mości panowie! I kupą na nich!
Szósta z przykładowych, początkujących postaci do gry fabularnej Diadem
Masz niezwykły dar - nawet prozaiczne wydarzenia potrafisz przyoblec w dziesiątki cudnych określeń, gdy potrzeba snujesz rzewne opowieści, kiedy indziej znów potrafisz rozśmieszyć i zjednać sobie największego gbura lub zagrzać do boju podupadłych na duchu wojaków. Napotkane osoby łatwo obdarzają cię sympatią, bo z ciebie równa babka jest. Smutnych pocieszysz, skorych do rozróby - ułagodzisz. Wiedzą na temat świata i spraw jego potrafisz zadziwić - znasz setki historyjek i przypowieści, szczególików na temat lokalnych zajazdów i władców, rządzących w okolicy. Jeśli towarzyszom potrzeba odnaleźć konkretną osobę, prawie na pewno znasz ją, lub kogoś, kto wskaże ci drogę. Władasz także biegle czterema językami - co tu dużo mówić, w czasach, gdy dyplomacja wygrywa więcej wojen niż miecz, twoja rola jest wręcz nie do przecenienia.
Budowa k4, Sprawność k6, Walka k3, Strzelanie k4,
Bystrość k6, Mądrość k12, Wola k6, Charyzma k10
Zdrowie 11, Energia 8, Moc 13
Obrażenia wręcz k4+k4 (sękaty kij)
Zdolności: • Krasnoludka, • • Gwiazda, • Kochająca rodzina
Zdrowie 11, Energia 8, Moc 13
Obrażenia wręcz k4+k4 (sękaty kij)
Zdolności: • Krasnoludka, • • Gwiazda, • Kochająca rodzina
Zaklęcia: (1) Niezauważalność, (2) Zrozumienie, (3) Urok
Języki: Rzeczna Mowa, Ytreński (mowa i pismo), thrazański (mowa i pismo), Sollister (mowa i pismo)
Ekwipunek: fantazyjny kapelusz z piórami, sękaty kij, sztylet, suszone jedzenie i woda w bukłaku (zapas dla 1 osoby na 2 dni), 3 sztuki srebra
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Napisz, co myślisz. Każda uwaga jest pomocna! Napisany komentarz pojawia się z opóźnieniem, ale bez obaw - jeśli piszesz kulturalnie i na temat, nie zniknie.